Kirjabloggaajien kesälukumaraton #1

Olin unohtanut kokonaan, että bloggaajien lukumaraton sattuu juuri taukoni puoliväliin, joten joudun hieman tinkimään ja kirjoittamaan jotakin. Teen tällä kertaa vain alkusysäyspostauksen ja jälkikoonnin, jättäen maratonin aikaisen raportoinnin pois.

Maratonin virallisena päivänä olen iltavuorossa, joten pääsen vasta sen jälkeen aloittamaan lukemisen. Luen siis pääosin sunnuntain puolella. Olen päättänyt ottaa maratonin rennosti ja hitaasti, koska en jaksa tällä kertaa osallistua hikiselle 24-tunnin matkalle.


Suurin osa tällä hetkellä vuoroaan odottavista kirjoista.

Kuva on vain viitteellinen, koska osan siinä olevista teoksista olen jo lukenut tai lukemassa ennen maratonia. Toinen melkein yhtä korkea pino on myös tarjolla. Alkuun haaveilin pitäväni Jelinek-maratonin, mutta Halu ja Pianonsoittaja ovat lukulistallani viimeiset.

Lukujärjestykseni on seuraava:

  • Bloggaajien pride-tempauksen kirjat (tähän haasteeseen minulla on suureelliset suunnitelmat)
  • Kahden viikon laina-ajalla olevat
  • Klassikkohaasteen opus
  • Useita kuukausia lainassa olleet (ja aina vain kesken)
  • Loput jäljelle jääneet

MUOKKAUS// Hannan kirjokansi -blogin järjestämän maratonin koonti löytyy täältä.

Kommentit

  1. Mukavaa lukumaratonia! Aion myös lukea kirjoja, jotka ovat olleet pitkään lainassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja samoin sinulle mukavia maratoonaushetkiä.

      Poista
  2. Kiinnostavia kirjoja pinossasi! Minunkin on jo iät ja ajat pitänyt lukea Candide kunnolla, olen vain selaillut sen läpi. Lolitaa aloitin, mutten pystynyt lukemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, piakkoin pääsen aloittelemaan. Harmi, että sinulla kävi noin Lolitan kanssa. Minä olen jo useita viikkoja hidastellut lukemista, koska se on upea, suorastaan taidetta. En haluaisi sen loppuvan.

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit